Migrän!

Dagen började piss (ursäkta språket) Jag gick upp kl 08.00, sminkade mig, käkade frukost o skulle sätta mig framför datorn en stund när jag plötsligt börjar se dåligt? Det blev helt suddigt o jag visste direkt att det va migrän som kom smygandes o självklart hade jag inte tabletter hemma =/  Apoteket öppnade inte förren om ca två timmar så det va bara att stå ut med smärtan o vänta, det kändes som att huvudet va en stor jävla pumpa eller nåt som skulle sprängas vilken sekund som helst! Så det blev inget jobbade för min del utan jag sov / slöade framför tvn hela dagen! Trots huvudvärken så ville jag inte ställa in middagen med Kim och Arazu på eftermiddagen så jag proppade i mig lite tabletter o drog till stan! Arazu åker till Turkiet imorgon så jag ville träffa henne innan hon drog! Det va en trevlig kväll, som alltid med mina brudar! Nu blir det lite fler tabletter o sex and the city innan läggdax, natti ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0