Sjön!

Igår va en extremt jobbig dag på jobbet med tanke på att det va ca 30 grader varmt utomhus o jag stod inne o skopade glass åt folk som fick sitta o njuta av värmen! Jag gick i min fula gula keps hela dagen o svettades sönder! Men efter jobbet drog jag till pappas båtplats där Tompa o Nille va ute på sjön o gjorde dom sällskap ett tag o det va riktigt skönt! Dom hade fått massa fisk innan jag kom men när jag va med så vågade sig inga fiskar fram? undra vad det kan bero på?




Idag är jag ledig men jag har tusen saker att göra eftersom jag ska till Gotland på måndag! Jag har bokat tvättstugan idag så jag ska tvätta kläder som jag ska ha med mig o så tänkte jag börja packa lite smått också! Jag skulle mycket hellre åka till sjön o bada lite men vi får väl se om det hinns med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0