I´m Home!

Ja jag är hemma från Thailand nu! Vi kom hem i söndagskväll! Jag jobbade igår och ska snart iväg till jobbet idag också, sista dagen innan jul så jag har inte riktigt hunnit med o skriva nåt här, jag har fullt upp med annat som ska fixas inför julen! Igår va vi vid marieberg o fixade en julklapp, kollade efter gran och handlade mat! Jag köpte pepparkaksdeg så det blir nog bak imorgon, idag tänkte jag klä granen och slå in dom få julklappr jag faktiskt har!

Jag måste bara berätta vad som hände igår kväll, jag kunde fan ha bränt ner hela lägenheten! Tompa satt vid datorn och kollade på ett Robinsson avsnitt och jag låg framför tvn med mitt täcke och alla fyra ljusen tända i adventsljustaken! Tompa gick och la sig tidigt men jag låg kvar framför tvn, o somnade! Jag vaknade ca en timma senare, gick på toa och när jag kom ut från toan så stod hela ljustaken i lågor! Ljuset hade kommit så långt ner så det tagit eld i mossas! Jag skrek efter Tompa: Det brinner! Det brinner! Tompa kom springandes och släckte "branden" med coca cola! Shit, tänk om jag hade sovit ännu längre? aja det blir nog inte många mer ljus tända för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0