Jul, Jul, strålande jul!


Koffe o jag va tomtar!

Edwin va tomte hos mormor o morfar!

Julklappar!

Julmys med Rasse ♥

Jag och Ella!

Tp time, vi spelade i tre timmar utan någon vinnare! Väldigt svårt spel!

Julafton va lika mysig som alltid! Jag fick massa bra julklappar: En spikmatta, ett våffeljärn, träningskläder, en as skön collagetröja, en t-shirt, och massa presentkort på olika affärer m.m. så nu kan jag shoppa för fullt =)

Idag ska jag, Tompa o Linda häva oss in bland allt folk på rean! Jag ska få min julklapp av Tompa och han ska byta några byxor han fick i julklapp som va för stora! Vi får väl se hur det går, haha! Sen till kvällen kanske det blir lite pulkaåkning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0