Mellandagsrean!


Igår va det mellandagsrean som gällde med Malin! Vi började med några timmar på stan innan vi gick på Marieberg, det blev en hel dag kan man säga! Vi va på stan kvart över tio och jag va hemma vid halv sex! Jag köpte: två par jeans, en kjol, ett par leopard leggings, en oversize t-shirt, en mössa, en väska, ett halsband och lite smink från Make Up Store! Shit va mycket det blev! Det va bara mössan och halsbandet som inte va på rean, resten va riktigt fynd =)

Sen fick jag min julklapp av Tompa igår, ett armband från Thomas Sabo, hur fint som helst! Och det finns miljarder olika berlocker man kan köpa till, nåt man kan önska sig på både jul och födelsedagar framöver! Tack älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0