Sorry!

Jag har varit usel på att skriva dom senaste dagarna men jag har så mycket annat i huvudet just nu! I måndags va det middag hos svärföräldrarna, igår käkade vi mat och Robban & Carro och Carro fixade mitt hår! Både färgade och klippte, inga större förändringar men det känns fräsht o snyggt nu iallafall! På vägen hem stannade vi till vid en fiskaffär för Tompa skulle handla o jag väntade i bilen med tändningen på! När vi sen skulle åka så va strömmen slut i bilen så vi fick ringa Nille så han fick komma med startkablar! 

 Nu har vi precis kommit hem från bio med pappa, vi kollade på "Luftslottet som sprängdes" bra självklart! Lite segare än dom två förra filmerna men ändå jätte bra!

Imorgon är sista jobbdagen innan Thailand, shit va skönt det känns! Sen är det väl packning som gäller, jag tänkte försöka bli klar imorgon så man bara kan slappa o ta det lugnt på fredagen! Mysa med pojken min ♥

Det blev en liten snabb genomgång av veckan hittills! Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0