Åhh..shit...

Snacka om att min kondis verkligen inte ligger på topp just nu. Tompa drog med Nille till marieberg en sväng o jag står o dansar för fullt i vardagsrummet! Grannen kanske inte blir så glad men det skiter jag i för det är ju tävling på lördag o dansen måste sitta! Men shit va trött jag blir, jag fattar inte hur jag ska orka på tävlingen! Eller det kanske är lite skillad på o stå hemma o köra fyra miljoner gånger, på tävlingen dansar du ju bara en gång o ger järnet o sen är det ju as lång paus innan du får dansa igen så det ska man väl orka! Men man vill ju kunna känna att man verkligen ger allt man bara kan o inte är as trött efter halva dansen vilket jag antar att jag kommer vara...aja tillbaka till träningen, här vid datorn blir jag inge bättre...haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0