Fredag den 13....

Shit jag har inte tänkt på att det är fredag den 13 idag förren jag satte mig framför datorn och fick se att någon annan skrivit det i sin blogg. Det kan väl inte vara annat än dåligt? eller? Jag hade tänkt o tvätta lite idag, hämta mitt paket från HM på posten och sen dansa framåt eftermiddagen och förhoppningsvis träffa Ewa ikväll men om jag ska tro det värsta så krymper jag väl tvätten, eller missfärgar allt rosa? Jacka från HM passar säkert inte, bryter benet på dansen och Ewa kan inte komma? Det måste ju va det som skulle kunna gå snett? Men vem har sagt att alla måste ha otur bara för att det råkar vara fredag den 13? Jag hoppas på det bästa iallafall!

Nu ska jag käka två äggsmörgåsar till frukost o slöa lite framför tvn innan jag tar tag i nåt vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0