Fredag...

Igår efter jobbet så övertalade jag Tompa att åka in en snabbis till Marieberg! Nille och Emelie följde också med! Jag fick ju 200,- av min mormor och moster när jag hade namnsdag i tisdags så jag ville handla någonting roligt för dom! Egentligen har jag ganska dåligt med pengar nu och jag försöker ju spara ihop för att åka iväg till Ewa men det jag fick utav dom va ju pengar jag egentligen inte hade, haha, aja jag köpte en randig tröja på Gina iallafall! Sen köpte vi med mat från Pacos hem, as gott!! o sen kollade vi på Boog o Elliot 2 men jag somnade i vanlig ordning!

Trodde jag skulle få sovmorgon idag eftersom jag är ledig men jag skulle ju till vårdcentralen och kolla mina knän kl 09.00, jag kom på det igår kväll, det hade jag totalt glömt bort! Kommer dit vid fem i nio ungefär men jag fick väl vänta till 09.20 innan jag fick komma in! Vaför kan man aldrig få komma in i tid på sånna där ställen? aja han trodde iallafall att det var nån belastningsskada i knät, inget allvarligt men jag ska göra några övningar emellan åt!

Nu har jag precis käka frukost och ska snart köra pappa och Koffe till tåget! Dom ska till Stockholm på AC/DC konsert! Jag är faktiskt lite smått avundsjuk, inte för att jag tycker dom är jätte bra men jag tror deras konserter är grymt häftiga! Sen blir det dans i eftermiddag o jag hoppas på att Danne o Ewa kan komma förbi en sväng ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0