Grattis...

Jag måste passa på att gratta mig själv på namnsdagen! Det är ju Sandra idag! Grattis!

Nu sitter jag o käkar mackor, utan smör! Inge vidare gott men jag glömde köpa nytt igår o jag måste ju käka nånting! Idag är det jobb som gäller, som vanligt men det blir nog lugnt när jag kommer hem!

Igår pluggade jag körkortsteori med min bror för han ska båda skriva och köra upp idag så jag håller tummarna för att han ska klara det! Sen va Nille o Emelie här o vi kollade på Saw V men efter en halvtimme ungefär så sov jag som en stock o missade resten av filmen! haha

Aja dax att dra ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen vännen! :)

2009-02-17 @ 08:50:21
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0