Händelserik kväll...

Kom hem från jobbet och var jätte sugen på att göra någonting roligt så jag övertalade Tompa om att vi skulle dra till Gustavsvik. Nille hängde med o vi kom dit vid sju och va där tills som stängde, helt lagom o as skönt, speciellt bubbelpolen! Men den där jävla forsen va ju fan livsfarlig, man slog ju halft hjäl sig när man skulle försöka ta sig ner o ändå åkte vi flera gånger, haha! Jag har ont o både ben, rumpa och lår efter alla åk! Efter g-vik så åkte vi och hämtade Emelie, käkade på max och drog vidare till Garphyttan för lite pulkaåkning. Jag va helt mör i kroppen efter badet så för min del blev det inte så jätte många åk, jag blev fotograf istället, en misslyckad sådan! haha! Vi åkte väl pulka till 00.00 nån gång o va hemma vid 01.00! Snacka om att vi va helt slut sen när vi kom hem så det blev sängen direkt...

   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0