Happy Valentine!

Igår kväll kom Danne och Ewa hit! Vi spelade Alias, TP och sen Poker och när jag tittade till på klockan så var den 02.29! shit....vi hade suttit och spelat spel precis hela kvällen och jag hade inte haft en tanke på vad klockan va! Men roligt va det för jag vann i alla spel, i Alias va jag och Ewa ett lag o spöade killarna, sen på TP va det jag o Danne o där vann vi rätt överlägset o sen vann jag i poker =) Jag har tur i spel men förhoppningsvis inte otur i kärlek för det!

Idag är det ju alla hjärtans dag men vi ska väl inte göra nåt speciellt? Vi firar ju 5 år om två veckor så vi får fira det ordentligt då istället! Jag har varit ute med mamma och min bror när han har övningskört idag  o nu ska vi snart till mamma o pappa på middag och sen blir det Melodifestivalen!

Hämtade min jacka från HM igår så jag ska lägga upp en bild på den snart, när jag får tid! men nu måste vi dra....bye!

Will you be my valentine ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0