Hej allihopa...

Nu är jag hemma från dansen, det gick rätt bra idag men vi måste fortfarande göra ett slut på pardansen men jag är inte så orolig över det, det fixar vi på söndag! Jag är mer orolig över min singeldans vilket jag måste träna på i stort sett hela veckan känns det som!

Nu har jag precis käkat lite o kollar på Let´s Dance! vi får väl se om Danne o Ewa dyker upp annars såg jag att "När lammen tystnar" va på tv ikväll så jag tänker nog kolla på den! Grymt bra film!

Jag kollade statistiken på bloggen förut o såg att jag hade haft 24 besökare igår och 14 hittils idag så det är ju jätte roligt! Undra vilka ni är? haha!

Aja hoppas ni får en bra fredagskväll allihop!....bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0