Lördag!

Vaknade rätt skaplig imorse tyckte jag! Jag käkade frukost o låg o slöade framför tvn ganska länge! När klockan va ca 12.30 skulle jag väcka tompa för jag tyckte inte att han behövde sova längre men jag somnade själv istället o vaknade vid 15.00 o fick lite smått panik för jag hade ingen aning om vad klockan var? Jag gick upp, gjorde mig iordning o körde maxi yatzy med tompa en snabbis innan vi skulle till hans föräldrar o käka mat! Vi va bjudna dit till kl 18.00 på plankstek! Jätte gott och efter maten så spelade vi två omgångar Alias!

Vi va hemma skapligt tidigt o kvällen blev lugn, jag låg framför Wallander som gick på tvn o sen somnade jag ganska tidigt trots att jag redan sovit typ halva dagen! haha! Jag har inte gjort nåt speciellt alls den här helgen men det känns ganska skönt för nästa helg har jag planer både fredag o lördag!

 Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0