Mirrors...

Gårdagen blev ganska lugn, vi hyrde en ny film o köpte lite godis! Vi hyrde skräckisen "Mirrors" o den va faktiskt ganska otäck. Tompa småsov hela filmen så jag satt i princip själv vilket inte gjorde saken mycket bättre! hehe!

Nu har jag precis gått upp o ska väl börja dagen med lite frukost! Sen blir det nog ganska lugnt innan jag måste göra mig iordning till Kims party! Jag är fortfarande väldigt förkyld o inte på riktigt partyhumör men det kommer nog bli jätte kul iallafall! Det är ju ingen som säger att man måste dricka gärnet bara för att det är fest så det blir nog ganska lugnt på den fronten! Men det ska bli kul o träffa Arazu o Kim, känns som det va ett tag sen!!

Beställde min efterlängtade skinnjacka idag =) Jag letade ju som en idiot efter den när mamma o jag va i Göteborg men den fanns inte i min storlek nånstans, sen har jag hållt utkik på nätet i flera veckor men den finns i alla storlekar utom min så nu ringde jag o frågade om den överhuvudtaget skulle komma in igen o då hade dom 1st kvar så den fick bli min! Kommer om några veckor ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0