Stress...

Idag har jag haft ganska mycket att göra så dagen har känns lite stressig! Allt började när jag satt och åt frukost så ringde min bror o frågade vart jag va nånstans? Jag kom direkt på att jag skulle vara i Hallsberg då o hämta honom så jag fick slänga på mig kläder o dra dit på en gång! Skjutsade hem honom, o sen hann jag hem och vilade en liten stund innan jag skulle möta Linette på stan för att kolla kläder att ha på oss på tävlingen! Vi måste ju se likadana ut i paren. Till flera tävlingar förut så har jag köpt jätte färgglada kläder som passar på tävlingen men som aldrig används annars o jag kände att jag inte ville göra fler såna köp så vi bestämde oss för att hitta någonting snyggt och enkelt som vi kan ha användning för efter tävlingen också! Det blev en svart t-shirt med tigertryck, och en blomma som vi ska ha i håret! Till det ska vi ha svarta legging och jeansshorts, jag  har precis provat allting ihop och det blev super snyggt!

Nu har jag precis lockat hela håret och sprayat det som en galning i hopp om att dom flesta lockarna finns kvar imorgon bitti! Men det brukar bli bra, det behövs bara lite fin justeringar! Jag kommer nog gå upp ganska tidigt imorrn för bussen går från eurostop kl 09.00 så jag tänkte vara sminkad och klar då!

Nu ska jag göra Tompa o Nille sällskap framför tvn en stund innan jag bäddar ner mig!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0