Tävling...

Nu har jag precis kommit hem från tävlingen och är helt slut! Jag gick upp kl 06.45 imorse och fixade hår och smink. Bussen gick från eurostop kl 09.00 och en timme senare va vi i Kungsör! Tävlingen började kl 11.00 men vi fick vänta ganska länga på vår tur. Vi hade direktfinal i paren för det var inte så många par anmälda så vi fick bara köra en gång och sen vänta på prisutdelningen! Det gick väl sådär, vi kom 3:a, pallplats + medalj iallafall men det kunde gått bättre! Sen dröjde det typ 2 timmar innan jag fick köra min singeldans, det började med semifinal och jag lyckas ta mig vidare till final och slutade 4:a! Väldigt nära pallplats men jag är nöjd ändå för i min singel är det mycket svårare motstånd! Trodde knappt jag skulle ta mig till final! Nu har jag precis duschat och väntar på att melodifestivalen ska börja så jag kan ligga och slöa framför det!

   
   
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0