Torsdag...

Jag åkte aldrig på dansen igår efter jobbet för jag va så förkyld o inte alls speciellt pigg så jag åkte hem o mös framför tvn istället! kollade på arga snickaren, efterlyst o sen slocknade jag! Det blev en tidigt kväll! Trots det så känner jag mig inte så mycket bättre idag, lika förkyld o har världens huvudvärk, men det är väl bara att stoppa i sig lite alvedon o dra till jobbet! Det är ju sista dagen för den här veckan så det får gå!

Hoppas jag piggnar till lite tills imorn för då ska jag iväg o bowla med Mija, sen på lördag har Kim fest så det vore roligt om jag mådde lite bättre då!

Kom på att jag har glömt fixa matlåda till idag så jag måste svänga förbi mamma innan jobbet o se om hon har nåt jag kan ta? det finns säkert en pan pizza eller  nåt?

Bye...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0