Torsdag...

Igår efter jobbet så hann jag bara hem o käka lite sen drog jag iväg på dans, det va as kul på jazzen för vi fick hålla på o juvla o greja, haha! Sen kom jag hem, duschade, o kollade på film, somnade mot slutet som vanligt men jag tyckte filmen va sådär? lite förutsägbar!



Lönen kom ju igår, ingen höjdar lön den här månaden men vi hade ju jullediga en vecka in i januari plus att jag va ledig två dagar till så jag kunde inte vänta mig någon bättre lön. Men jag ha fått löneförhöjning med 7kr/tim, o det känns ju inte helt fel =)

Idag är det sista dagen på den här veckan, shit va fort dagarna går! Det tråkiga är att helgen kommer gå lika fort för jag har bara dans på schemat precis hela helgen! Men det ska bli roligt också! Tompa o jag firar ju 5 år imorgon men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på?

aja nu är det jobbet som gäller sen ska jag bara slappa när jag kommer hem...bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0