Torsdag...

Sista dagen på jobbet idag för den här veckan det känns as skönt! Men nu måste jag berätta vad som hände på dansen igår! Josefine, en danskompis trampade snett och stukade foten rejält på discon igår, så hon fick lämna lektionen och lägga sig på en soffa ute i receptionen med en ispåse på foten! Hon hade ringt båda sina föräldrar men ingen kunde hämta henne så jag erbjöd mig att köra hem henne eftersom jag hade bil, så jag går iväg till parkeringen, hämtar bilen o parkerar precis utanför dansen. Emma Lisa hjälpte mig att bära ner Josefin men vi kom inte så långt, hon mådde illa o kände sig yr så vi fick sätte ner henne i snön o vila ett tag! Hon kom fram till att hon absolut inte kunde ta sig vidare på foten för hon kände sig svimfärdig hela tiden. Dansskolan hade nu stängt så jag fick ringa efter en ambulans och förklara vad som hade hänt så dom fick komma med en bår och hämta henne! Stackare!

Nu måste jag borsta gaddarna o sen dra till jobbet! Bye...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0