Fredag!

Nu har jag precis packat iordning allt inför imorgon, mamma o jag ska ta med mina kusiner till Stockholm! Det skulle bli en överaskning men vi har redan gjort bort oss så dom vet vart vi ska, haha! Förra året tog vi med dom till skara som en hemlis men jag försa mig så fort vi hade satt oss i bilen! Den här gången tänkte vi vara lite mer hemliga så vi skrev ett brev på datorn  att dom skulle vara klara en viss tid, packa kläder så dom klarar att sova borta en natt osv! Men knäppa morsan skrev adressen med sin egen handstil o den kände Edwin igen så han visste direkt vem det va ifrån! o igår hade Ansofie (Edwins mamma) av misstag frågat honom vad han skulle packa för kläder till Stockholm, haha! Så vi har gjort bort oss ännu en gång, det är nog ingen idé vi försöker med fler hemliga resor!

Nu blir det några SATC avsnitt innan läggdax, natti ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! :)



Gå in på hemsidan www.o-form.se där finns priser på allt förutom löshår (jag är de billigaste av priserna), det kostar från 4.500 beroende lite på längd och så :) Om du vill veta mer kan vi bestämma en tid när du hoppar in så kan vi testa/visa och då kan jag säga exakt pris!

2009-08-01 @ 00:04:45
URL: http://jojhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0