Måndag!

Har precis kollat på "Benjamin Buttons otroliga liv" den va nästan tre timmar lång! Vi hade hyrt den igår kväll men jag kände att jag inte skulle orka hålla mig vaken så jag har kollat på den nu istället! Sen tog jag en dusch o gjorde mig iordning o nu är jag rastlös, vet inte vad jag ska göra? Tompa ville att jag skulle göra honom sällskap i Hallsberg men jag vet inte om jag har nån lust? vi får se! Det blev lugg och uppsatt hår idag vilket inte är allt för vanligt när det gäller mig!

 

Kommentarer
Postat av: Michelle Karlsson

2009-07-06 @ 21:05:44
Postat av: Michelle Karlsson

Den filmen är rätt bra faktiskt=D Fast den är vääääldigt lång=P

2009-07-06 @ 21:06:55
URL: http://miiichee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0