Regn...

Igår kväll så kom Linda och Jocke förbi en sväng, lite senare kom Philip också! Vi satt o spelade Buzz precis hela kvällen! Både popquiz och Hollywood quiz, as roligt, haha! Kollade till på klockan o den va 00.31 så då kände jag att det va dax att lägga sig om jag skulle orka upp till jobbet! Jag skjutsade hem Linda först som också va trött för killarna skulle fortsätta spela!

Det finns inte så mycket uppiggande saker att säga om vädret? det blir nog en riktigt långtråkig dag eftersom regnet bara vräker ner, när ska det sluta? när kommer sommarvärmen tillbaka? på min semester hoppas jag om inte tidigare! Kanske ska åka till Arazu en sväng sen när jag kommer hem, vi får se om jag orkar!

Bye så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0