Slut på semestern!

Jaha då va semestern över o det är dax att börja jobba igen, en vecka går sjukt fort! Men jag jobbar idag o sen är jag ledig imorgon igen, det känns som en lagom start! Igår va vi med Danne o Ewa på bio o såg Ice age 3! Den va väl helt okej, men det börjar bli så många figurer nu o massor som händer hela tiden så jag tycker fortfarande ettan är helt klart bäst, väldigt simpel men rolig! Men det är väl alltid så att uppföljarna ska vara bättre, häftigare o roligare men det blir oftast för mycket istället!

Imorgon har vi planerat att åka till Gustavsvik med Danne o Ewa, jag har en känsla av att det kommer vara proppat med folk där men det blir nog kul ändå! Sen blir det kalas på kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0