Tisdag!

Jag va ledig idag men klockan ringde kl 09.00 iallafall o det va bara att dra sig upp ur sängen för vi skulle med Danne o Ewa till Gustavsvik o vi va verkligen inte ensama där kan jag säga, haha! Vi va där till två nån gång o sen drog vi till Pizza Planet o käkade buffe! Sem hem gjorde mig iordning och iväg på kalas o nu har jag precis kommit hem! Svängde förbi järnhandels förut också för mina kläder från HM som hade kommit, passade perfekt både klänningen och linnet, sen blev det en ny väska också!

 

Min garderob är klar nu också, det är bara dörrar som saknas men det kommer inom kort förhoppningsvis, vi har tänkt att göra skjutdörrar! Men jag måste säga att jag fyllde upp garderoben ganska fort!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0