Yes!

Äntligen fredag! Jag ska jobba med Daniella idag =) det va på tiden! Sen är jag ledig i tre dagar, det känns jätte skönt! Pappa o jag ska åka ut till farmor o farfar på lördagen och sova kvar där en natt! Det är ju Bya Kampen! En tävling mellan massa olika gårdar o i år ska vi se till att vinna också, förra året blev vi tvåa! Jag hoppas bara vi slipper regnet??

Igår när jag kom till jobbet så hade vi haft inbrott tidigare på morgonen! Eller jag tror inte dom hade gått in men dom hade slagit sönder rutan på dörren! Dom trodde väl att det fanns någonting o ta men så var inte fallet! Tråkigt när sånt där händer! Men det va tydligen nån som hade sett en bil där tidigt på morgonen och skrivit upp reg nummret så förhoppningsvis hittar vi dom som gjorde det!

När jag kom hem igår så va jag sjukt trött efter att ha jobbat hela dagen i ca 30 graders värme, man blir helt slut i huvudet! Jag skulle precis hoppa in i duschen så ringer Tompa o vill att jag ska komma till Hallsberg o käka med han o Arazu! Tompa hade tapetserat i Arazus lägenhet hela dagen så jag drog dit o hjälpte till att flytta lite grejer o sen käkade vi på nytorget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0