Askersund!

Jag kom precis hem fån jobbet nu o är helt slut! Jag skulle kunna lägga mig på soffan o somna direkt! Jag jobbade i Askersund idag från ca 10.00 till 20.00 helt själv! Det blev riktigt långtråkigt vissa stunder eftersom det inte alls va mycket folk, trots Tradjazz festivalen? Men jag tycker nog ändå mer om att jobba i Askersund än Hjortkvarn, det blir långa dagar men jag gillar hamnen nåt vis, vattnet o alla båtar som kommer in, det är riktigt fint där nere! En härlig liten sommarstad!

Tompa hade tapetserat färdigt i sovrummet idag o det blev jätte bra! Vi tapetserade ju det för typ ett år sen men vi blev jätte missnöjda! Så fick vi se att som reade ut massa tapetar på Bauhause för 30,- rullen så då passade vi på att köpa nya! Det är väl ingen tapet vi hade valt i vanliga fall kanske men den va ju billig plus att färgen passade mycket bättre i rummet! Jag är iallafall nöjd! Jag kan ta en bild nån dag så ni får se!

Nu ska jag bara slöa o jag antar att jag sover inom kort....Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0