Helgen!

Jag va ju ledig hela helgen o det var verkligen fullt upp! I lördags åkte jag, Tompa o Rasmus till Söderköping! Vi käkade glass på smultronstället, gick upp för ett berg, kollade på båtar som slussades igenom Göta Kanal, åkte tuffe tåget och badade! När vi kom hem så packade jag lite för jag skulle campa med Arazu! Det tog mig ca två timmar att ta mig till rätt ställe för först åkte jag fel o sen hade Arazu sagt vad campingen hette så jag åkte dit men det va tydligen fel, hon va på ett annat ställe, haha, hur som helst så hittade jag dit till slut! Vi satte upp vårat tält på stranden, det va jätte mysigt! Men jag höll på att frysa ihjäl på natten, det va svin kallt! På söndagen badade vi och solade hela dagen o sen på kvällen drog Tompa o jag iväg på bio med pappa, vi kollade på "Änglar och Demoner" Som sagt jag hade fullt upp hela helgen!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag såg i ett tidigare inlägg att ni klätt om er fotölj.

Hur gjorde ni det, var det svårt?!

2009-06-30 @ 15:16:49
Postat av: Sandra

Det va min pojkvän som gjorde den men han sprättade upp dom gamla sömmarna och tog dom tygbitarna som mall för det nya tyget! Klippte ut likadana bitar och sydde ihop det!

2009-06-30 @ 21:26:04
URL: http://sssandraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaså, väldigt fint blev det, han är duktig ;)

2009-07-01 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0