Jobba igen...

Jaha då ska man jobba idag o självklart lyser solen! Jag hoppas det fina vädret håller i sig till Midsommar, men planerna inför helgen är inte riktigt bestämda än? vi får se vad det blir!

Igår drog Tompa o jag iväg till Marieberg o köpte tyg för Tompa ska klä om fotöljen som jag köpte av Kim! Den va ju typ gul/guld, inge fel på färgen men den passar inte riktigt i mitt sovrum så den ska bli rosa med svarta mönster =) Sen åkte vi in till stan o käkade buffe på pizza planeten o sen handlade vi på Indiska för mina presentkort som jag fick i julas! Det blev tre hyllor, två klädhängare o massvis med lila ljuslyktor, ni ska få se själva nån dag! haha!

Idag jobbar jag till sju o sen kanske Danne o Ewa skulle titta förbi ikväll, det va ett tag sen nu!

 

Kommentarer
Postat av: "Tuffing"

Snygging där :)

2009-06-16 @ 13:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0