Kändis i hjortkvarn?

Jo jag kom på att jag måste ju berätta vem jag TROR kom in på jobbet idag o köpte en festis! Isabelle Halling från Äntligen Hemma! Jag är självklart inte hundra på att det var hon för hennes ansikte täcktes av ett par jätte stora solbrillor! Men hon va smal, korthårig o mörk, hade att par svarta snickarbyxor på sig o målafärg i håret! Plus att hennes röst lät precis som den man har hört på tv? Kändistokig som jag är så gick jag ut o vattnade blommarna för att spana in henne lite mer men jag kunde fortfarande inte avgöra om det va hon eller inte? Antagligen inte för vad i hela fridens namn skulle hon göra i Hjortkvarn? Haha, det är nog bara i mitt huvud? eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0