Måndag morgon...

Godmorgon! Idag har jag äntligen fått sovmogron o det känns as skönt! Jag ska städa hos pappa idag o då brukar jag alltid gå upp o få det gjort tidigt men jag kände att jag förtjänade lite sovmorgon! Så nu tänkte jag käka lite frukost o sen slänga i en tvätt o bara ta det lite lugnt innan jag drar o städar! Jag har ju hela dagen på mig!

Det känns som jag har varit dålig på att visa er massa skoj som har hänt! Vi har ju gjort om i våran lägenhet, både vardagsrummet, toan o sovrummet! Men jag tänkte försöka ta lite bilder idag så ni får se hur det blev! Sen köpte jag en emmafötölj av Kim igår, som jag antagligen ska låta Tompa klä om, det blir nog as bra! Mina senaste klädinköp har jag inte heller visat er! Jag måste helt enkelt bli bättre med kameran!


Aja nu blir det lite frukost...bye så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0