Skolavslutning!

Shit va jag hade svårt att komma upp imorse! Man ser hur det regnar ute o är världens skitväder o det betyder att det kommer bli en långtråkig dag på jobbet eftersom ingen vill köpa glass! Men idag är min sista tidiga morgon, sen kommer jag börja halv elva varje dag istället men det kommer bli lika långa dagar iallafall för vi kommer börja ha öppet till sju nu! Kom o tänka på Daniella o dom som tar studenten i det här vädret, hoppas ni klarar er från regn!

Igår va det skolavslutning i Boo kyrka! Jag va där o tittade på mina kusiner för Edwin går ju ut sexan så till hösten kommer han börja Pålsboda istället! Tänk om man själv gick i skolan o hade 10 veckors sommarlov nu, det skulle inte vara helt fel!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0