Sommar?

Kom hem ifrån jobbet igår o Tompa höll på att fixa mat! Han hade gjort iordning grillspett o majs =) Vi spelade lite shack under tiden köttet låg på grillen! Sen efter maten så drog vi en sväng men fyrhjulingen, vi stötte på en argsint gubbe som inte gillade att vi åkte runt, haha! Sen kom vi hem, käkade lite majs o sen gick vi o la oss!

Nu står våran termometer på 24 grader ute o jag ska snart åka till jobbet, det känns inte alls kul, jag vill vara hemma o sola! Plus att jag ska springa med Mija efter jobbet o det blir nog ganska tungt i värmen, men behövligt! Skulle precis äta frukost men det fanns typ inget att äta så jag måste svänga förbi affären innan jag drar till jobbet, det får bli frukost i bilen helt enkelt!

Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0