Studenten...

Vart tog sommaren vägen egentligen? Jag kollade på termometern när jag gick upp o den stod bara på 6 grader o så regnar det! Jag tycker synd om dom som ska ta studenten i det här vädret, stå o frysa i sina små vita klänningar! Men shit va tiden går fort, det är två år sen jag själv tog studenten men jag kommer ihåg den dagen som om det vore igår! Helt klart en av dom bästa dagarna i mitt liv! Skoltiden överhuvudtaget va kanon o jag saknar det grymt mycket! Allt kändes så tomt när man inte hade skolan att gå tillbaka till eftersom det tillhörde vardagen, helt plötsligt hade man blivit vuxen o skulle ta hand om sig själv? Man kan väl sammamfatta studenten som både den roligaste och sorligaste dagen, en dag man sent kommer glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0