Suck...

Idag har varit en riktigt dålig dag! Det började med att jag hämtade Frida vid 10 för att åka till jobbet! När vi kom till skyllberg ungefär så va det trafikstopp för det brann någonstans efter vägen så vi fick sitta i bilkö ett tag i min lilla micra, ingen ac o 30 grader varmt ute så det va ingen bra start på dagen! Till slut kom vi fram till jobbet i öppnade lite senare än vi skulle! Dagen flöt på ganska bra förutom att vi svettades ihjäl i våra svarta piketröjor! Klockan slog ca sju o det  va bara en timme kvar av dagen o då blir det strömavbrott på båten och frysen slutar fungera! Jag och Lena försöker komma på vart felet är för vi tror ju att det bara är en propp som har gått men så va inte fallet! Det va tydligen nåt större fel som inte vi kunde fixa så det va bara att vänta på att strömmen skulle komma tillbaka! Eftersom frysen inte funkade så började ju all glass att smälta så vi gav ut gratis glass till dom som gick förbi! Klockan blev över åtta innan strömen kom tillbaka o då hade vi massa smält glass att ta reda på, så vi åkte väl därifrån runt nio! Suck säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0