Trött...


Jag är sjukt trött nu efter en joggingtur med Mija! Jag har käkat nu o ska nog snart lägga mig för det känns inte som jag orkar så mycket annat! Sista jobbdagen imorgon o sen blir man lite lång ledig, fan va skönt!

Tompa är snart färdig med min fotölj o den blir kanon bra, jag ska ta en bild imorgon när den är färdig så får ni se! Han är så duktig, på allt ♥ Tur att jag har dig snygging!!

Jo vi har ju ett Playstation nu igen, fan va rolig! Vårat har ju varit trasigt i över ett år men nu köpte Tompa ett av en kompis så nu kan jag äntligen sjunga singstar igen, haha! Måste dra hit Ewa nån kväll o sjunga lite! Kanske köpa lite nya spel också! Här är en låt som Ewa o jag brukar försöka oss på, haha, den är as rolig o sjunga och bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0