Dans...

Jag har precis lekt modell framför Tompas kamera, haha, alltid lika roligt men det krävs typ 20 bilden för att få någon bra! Har inte gjort så mycket idag, jag sov ganska länge och sen har jag varit och städat på pappas jobb! Sen har det bara varit slödag framför tvn o snart ska jag dra iväg och dansa! Det blir väldigt lugnt för min del för jag har as ont i skulderbladet typ, jag kan knappt lyfta vänsterarmen ordentligt utan att det gör as ont så jag blir nog mest iaktagare idag! Jag måste dit iallafall för vi ska göra massa nya steg o grejer! 

Jag har småfilurat lite på min tävlingsdans idag också, jag vill ändra lite steg som inte kändes helt bra sist o jag har kommit på lite små ideér men det är inte helt lätt?

Nu ska jag käka lite innan jag drar iväg...bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0