Disk...

Nu har jag precis blivit färdig med disken och det känns super skönt! Jag fattar inte varför jag alltid ska skjuta upp diskningen, den måste ju ändå göras så varför inte göra den på en gång? Jag har alltid ursäkter som: jag orkar inte, jag tar det sen eller hoppas på att Tompa ska vara snäll och göra det åt mig fast det är min tur!  Istället går jag fram o tillbaka varje dag o kollar på hur högen bara växer och växar, sjukt beteende va fan! Haha Nu är det skinande rent iallafall och jag ska bli duktigare på den biten!



Tompa va iväg och besiktigade min bil idag när jag va på jobbet! Han va super gullig som städade rent och damsög hela bilen så nu är den jätte fin! Den blev inte riktigt godkänd men jag slipper åka tillbaka, jag måste bara fixa ett lyse som inte funkade som det skulle!

Tompa ligger på soffan och sover o själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på? Ringde till Ewa men hon va inte hemma! Jag får väl väcka Tompa o övertala honom att spela lite Wii med mig! Vi har lånat det av Jocke så vi måste passa på o spela medans vi har det!



Kommentarer
Postat av: Michelle Karlsson

Jag ahr oxå ett wii... Men det är för lite plats för att spela så spelar nästan aldrig^^

2009-04-01 @ 17:39:46
URL: http://miiichee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0