God morgon...

Jag låg och drog mig lite för länge idag så jag fick skynda mig upp o fixade iordning mig och nu sitter jag här klar o behöver inte åka förren om 20 min! suck...jag kanske skulle sova längre på mornarna framöver! Eller så va jag bara ovanligt snabb idag? aja hur som helst så kommer jag antagligen jobba över lite idag, vi ska ha jobbintervjuer den här veckan med folk som vill sommarjobba o det vill jag ju inte missa! Det ska bli spännande o se vad det är för folk för än så länge har vi ju bara läst deras ansökningar!

Sen blir det tvätt när jag kommer hem och packning inför skidresan! Jag har ju dans på onsdag och så ska vi vara barnvakt på torsdag och på fredag morgon åker vi så det vore skönt om pakningen kunde vara klar imorgon! Eller så gott som klar iallafall! Aja nu har jag bubblat färdigt och måste borsta tänderna o sen dra till jobbet!

Ha en bra dag allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0