Gustavsvik!

Dagen började med en riktigt storstädning, eller ja, först en ganska lång sovmorgon men sen va det städning som gällde! Vi dammade, dammsög och torkade golv så nu är det riktigt fint här hemma! Skönt att ha det gjort till kalaset imorgon när Tompas släkt och mina föräldrar kommer och grattar honom! Efter städningen drog vi in till Gustavsvik, igen, vi va ju där förra veckan men det va så roligt så vi drog dit idag också! Efter badet så käkade vi på Max och sen åkte vi runt en sväng i stan för att vänta på nån kille som Tompa skulle köpa fisk av, men nu har vi äntligen kommit hem! Jag känner mig jätte seg i kroppen efter badet så jag ska nog bara surfa runt lite på datorn och sen krypa ner i sängen!

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0