Hemma igen...

Nu är vi hemma från Trysil! Vi åkte hem igår kväll istället för idag o det va riktigt skönt att få sova i sin egen säng inatt! Resan har varit jätte bra och jag längtar redan tillbaka till skidbacken! Vädret va sådär, bra vissa dagar och sämre andra men vi åkte varje dag iallafall! Lite bilder kommer senare när jag har kollat igenom allt, det blev inte lika mycket bilder som förra året men nåt ska jag väl leta fram iallafall!

Tompa drog iväg till stan med Jocke så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag skulle behöva packa upp, tvätta, städa och laga mat men det mesta får nog vänta till imorgon, jag orkar verkligen inte! Lite mat däremot skulle inte sitta helt fel!

hörs sen...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0