Kalas!

Idag har Tompa haft kalas, så hela hans släkt och mina föräldrar har varit här o käkat tacos och tårta! Nu har vi precis kört hem mamma o pappa, dom stannade kvar och kollade på Melodifestivalen! Annars har vi inte hunnit gjort så mycket annat idag, Tompa färgade mitt hår med lite slingor på dan (det kanske kommer nån bild framöver) o sen började kalaset framåt eftermiddagen! Tanken va att Danne o Ewa skulle kika förbi en sväng efter kalaset men det blev ganska sent så vi få ta det någon annan dag! Nu börjar jag bli väldigt trött så jag ska nog krypa ner i sängen!

Fick reda på att jag kan vara med på tävlingen nästa lördag =) yippie, as roligt! det blir till o träna lite i veckan nu då!

Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0