Måndag...

Drog till jobbet imorse som vanligt, dagen gick ganska fort konstigt nog! Det brukar alltid va så segt på måndagar för man är trött efter helgen men det gick helt ok! När jag kom hem va jag as hungrig så jag lagade mat direkt, det fick bli kyckling gryta o ris! Sen hade Tompa hyrt en film som vi precis har kollat klart på "Låt den rätte komma in" en svensk rysare som skulle vara jätte bra o den va väl helt okej, lite udda men bra! 

Jag ringde till Make up store förut och bokade en sminkkurs! Jag fick ju ett presentkort av mina kusiner när jag fyllde som jag inte har använt än och det går ut i april så jag va tvungen att boka en tid! Ska bli spännande o se vad dom hittar på för nåt? Jag har bara varit på Face förut men jag har fått för mig att Make up store ska vara bättre av nån konstig anledning? Vi får väl se, den 3 april ska jag dit så det är ju ett tag kvar!

Nu drog Tompa iväg med pappa o skulle handla fiskar, låter konstigt att handla fisk kl 21.00 på kvällen jag vet, haha! Jag ska nog lägga en ansiktsmask o sen ta en dusch o krypa ner framför tvn med täcke ♥ bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0