Måndag!

Idag på jobbet har vi haft massa intervjuer med personer som har sökt sommarjobb hos oss och det har väl gått ganska bra, det är kul att se hur olika människor är i såna situationer! Vissa pratar på ordentligt medans vissa är lite blygare! Vi ska fortsätta med yttligare fyra intervjuer imorn så det blir nog lite senare än vanligt då också!

När jag kom hem från jobbet åkte jag direkt till Tompas föräldrar och käkade lite mat! sen va jag med Tompa ute i garaget en stund, han skulle fixa mitt lyse till bilen men det va inte riktigt så enkelt, hela kontakten hade typ brunnit upp?? aja jag fattar inte mycket av sånt där, jag stack iväg och handlade innan affären stängde och har också fixat tvätten! Nu kollar jag lite på design o väntar på att Tompa ska komma hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0