Mätt...

Åhh...varför ska jag alltid äta mig så jävla mätt! Jag har precis käkat mat o min mage känns dubbelt så stor! Jag är alltid en sån som för det första tar för stora portioner, jämt! o för det andra så smäller jag i mig alltihopa också! Sen får jag dåligt samvete över att jag käkade för mycket os.v....en ond cirkel med andra ord som jag måste sluta med genast!!

Efter städningen skjutsade Tompa upp mig till macken o jag hyrde en film, han skulle till Nille så jag fick kolla själv men det va skönt o bara slöa lite!! Nu tänkte jag ta tag i mig själv o fixa disken! Det har jag faktiskt inte gjort på några veckor! Tompa är ju hemma varje dag så han har varit jätte duktig med hushålls arbetet! Tack snygging, du är bäst! Men jag känner att det är min tur nu så jag ska fixa det o sen börja sortera tvätten för att se vad som ska tvättas inför skidresan, vi åker ju nu på fredag o jag längtar massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0