Rastlös...

Nu börjar jag bli rastlös o jag vill att Ewa ska komma så vi kan gör nåt! Jag har städat lite och håller på med tvätten nu! Tompa håller på o färgar håret på Alex! Han ska göra massa slingor så nu sitter han med en fin slingmössa på huvudet! Annars blir det nog en ganska lugn dag idag också, men det känns skönt! Jag behöver vila upp mig efter skidresan för att orka med jobbet på måndag känns det som och idag är det ju Robinsson på tv så det blir väl lite utav kvällens underhållning iallafall!

Försökte ta lite kort med Tompas kamera förut men jag är helt värdelös, eller så har jag fel inställningar men jag gav upp! Fick väl till en hyfsad bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0