Söndag!

Jag somnade som en stock igår efter melodifestivalen och nu har jag precis vaknat! ca 12 timmars sömn, shit! nu känner jag mig pigg och utvilad iallafall så jag behövde nog det! Jag har inte så mycket att säga om melodifestivalen igår jag tycker det fanns ganska många hyfsade låtar som kunde få vinna, men hon om vann va väl ingen höjdare? hon kan säkert lyckas i eurovision för dom verkar ju ha ganska dålig musiksmak i dom länderna?

Söndagar känns alltid så tråkiga för jag har alltid saker att göra, plus att det snart är måndag vilket betyder jobb! Nu ska jag snart dra iväg till pappas jobb och städa, som vanligt på söndagar, suck...måste samla lite kraft först för trots mina 12 timmars sovande så känner jag för att bara ligga framför tvn o glo på nån film! Det kanske blir så efter städningen, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0