Tävling...

Kom hem från tävlingen för en stund sen och nu har jag precis duschat! det gick väl sädår idag, jag kom 5:a utav 15 så det är väl hyffsat bra iallafall! Men hade jag kommit 4:a så hade jag fått "prick" och det är ju ännu roligt att stå på pallen, men icke! Bätte lycka nästa gång får man väl säga! Jag är redan sugen på att ändra lite steg i dansen och längtar redan tills nästa tävling! Det är så roligt när man väl står på golvet...haha!! Det blev dessvärra inga bilder, sorry!

Jag är helt slut nu men jag ska försöka hålla mig vaken genom melodifestivalen! man måste ju se vem som vinner! Funderar på att fixa nåt o käka nu innan det börjar, jag är jätte hungrig så det får nog bli så!

Bye Bye...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0