Tompa 25 år!!

Nu har jag varit dålig på att skriva på några dagar men det är väl för att jag inte har gjort annat än att jobba! Tompa fyllde år igår så jag väckte honom med presenter och godis på sängen innan jag åkte till jobbet! Han hade bara önskat sig pengar, tråkmåns! Men sist vi rensade garderoben så pratade han om att han skulle vilja ha en stor "plastlåda" förvaringslåda typ och lägga massa saker i så jag köpte en sån på Ikea bara för att göra paketet så stort som möjligt och i det paketet fanns yttligare ett paket och där i ett kuvert med pengar! Det kändes lite roligare än att bara ge ett kuvert! Jag hade gjort en godisgurka också med massa gelehjärtan på ♥

Efter jobbet igår så stannade jag kvar hos mamma o dom för att kolla på mina kusiner som skulle ha en föreställning på skolan! Rasmus skulle dansa och Edwin skulle spela teater och sånt vill man ju inte missa! Dom va jätte duktigt båda två o nu ska jag övertala Rasmus om att han ska börja dansa Hip Hop eller Break, haha!

Jag hade bett mamma att köpa med tre röda rosor hem som jag skulle ge till Tompa, så jag åkte hem o överaskade honom med blommor och massa mys ♥ Sen åkte vi iväg till Maxi en snabbis o handlade lite, bl.a. hårfärg så jag hoppas att Tompa kan färga håret på mig ikväll!!

Just nu har jag inga planer för dagen förutom att städa iordning inför kalaset imorgon men det ska väl inte behöva ta så lång tid! Tompa hade varit jätte duktig och fixat disken så jag ska mest bara plocka iordning och damsuga lite!

                               
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0