Trött!!

Åhh...shit, ni anar inte hur trött jag är idag! Jag fick bokstavligen dra mig upp ur sängen! Jag har drömt massa konstigt hela natten så jag har nog inte sovit så bra heller! Ena stunden befann jag mig i Paris men kunde inte se eifeltornet, och nästa sekund va jag i London och ramlade i rulltrappor??...det är skumt det där med drömmar! Hur som helt så tog jag mig upp ur sängen iallafall och nu käkar jag frukost, jag brukar vara en frukost människa på mornarna men idag va jag inte alls sugen på nån frukost! Jag tvingade i mig två mackor iallafall, jag kan ju inte åka till jobbet hungrig!

Idag är det dans som gäller efter jobbet så det blir bara hem o käka lite mat sen dra iväg igen!

Men först jobbet....bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0